حضور مهاجم برزیلی در پرسپولیس منتفی شد؟-راهبرد معاصر

حضور مهاجم برزیلی در پرسپولیس منتفی شد؟

پرسپولیس طی روزهای اخیر مذاکراتی با یک مهاجم برزیلی انجام داد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۵۰۸۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛  یکی از پست‌هایی که سرمربی جدید پرسپولیس در آن به دنبال جذب بازیکن خارجی است، پست مهاجم نوک است. هرچند پرسپولیس قرارداد عیسی آل کثیر را تمدید کرده و علی علیپور را هم به خدمت گرفته ، با این حال گاریدو اصرار دارد تا یک مهاجم خارجی هم به ترکیب تیمش اضافه کند. پرسپولیس مهدی عبدی را هم در اختیار دارد و این بازیکن هم بعد از اتمام دوران قرضی اش در پرسپولیس به تمرینات این تیم اضافه شده، هرچند احتمال خروج عبدی از لیست پرسپولیس و یا حضور قرضی این بازیکن در تیم دیگری وجود دارد. طی روزهای اخیر رزومه چندین مهاجم خارجی به باشگاه پرسپولیس و شخص گاریدو داده شده تا سرمربی اسپانیایی نظر نهایی را در رابطه با جذب مهاجم بدهد.

یکی از بازیکنانی که مورد تایید گاریدو قرار گرفت و مذاکراتی را هم با او توسط مدیران پرسپولیس انجام شد، اریک فاریاس مهاجم ۲۷ ساله برزیلی بود. این مهاجم ۱۷۴ سانتی متری که عضو یوونتود در لیگ برزیل است، فصل قبل در تیم واسکودوگامو بازی کرده ولی در حال حاضر با تیم یوونتود قرارداد دارد. چندین بار طی چند روز گذشته مدیران پرسپولیس با این بازیکن و ایجنتش در خصوص حضور او در ایران صحبت کردند و خود فاریاس هم برای حضور در پرسپولیس بی میل نبود. گاریدو سبک بازی این بازیکن را پسندید و علاقه داشت اریک فاریاس را به ترکیب تیمش اضافه کند. با این حال مذاکرات پرسپولیس با مهاجم برزیلی به بن بست خورده و حضور او در ایران منتفی است.

خود این بازیکن با پرسپولیسی‌ها تقریبا به توافق رسیده بود ولی با توجه به قراردادی که این بازیکن با یوونتود دارد، پرسپولیسی‌ها باید پول رضایتنامه به این باشگاه برزیلی پرداخت کنند. مبلغ درخواستی باشگاه برزیلی برای فروش اریک فاریاس تا حدی بالا بود و پرسپولیسی‌ها اعلام کردند توان پرداخت چنین پولی را نخواهند داشت. مبلغ درخواستی این مهاجم و همچنین پول رضایتنامه درخواستی باشگاه برزیلی ، هزینه ای در حدود یک میلیون و پانصد هزار دلار برای پرسپولیسی‌ها داشت که مبلغ بالایی محسوب می شد. پرسپولیس با پول فروش عبدالکریم حسن می خواهد دو الی سه بازیکن به خدمت بگیرد و نمی خواهد کل پول فروش مدافع قطری خود را صرف حرید یک بازیکن کند. به همین دلیل پرسپولیسی‌ها قید جذب اریک فاریاس را زدند و به سراغ گزینه‌های دیگری خواهند رفت./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده